hello word

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

hello word

Post  Admin on Mon Feb 08, 2010 2:26 pm

copral Idea
Ckirana wrote :
Wah Rud opo maneh kuwi,kita yg di ndeso blm bisa tuh bikin gituan,aku sih oke2 aja manut mau bikin yg kaya apa asal yg udah pada canggih ngajarin kita2 donk biar kita ga terlalu gaptek gitu,eh Lili Sulastri pengen banget repro foto2 kita tempo dulu lho,mungkin dia punya kenangan manis dg salah satu diantara temen kita spt Ambang pada Siwi(memory kelas 4 SD Remaja)yg baru aja terungkap,he...he....he.....

fang2 wrote :
Halo Bos Very Happy
maksudku nggawe blog kuwi ben isine luwih fleksibel, dadi per wong ono 'folder'/ blog khususe - kasare ngono. iso diupdate, kabeh wong iso kirim pesen ke masing2 orang sing dituju dll.... mungkin yo...wong lagi gek mbayangke...

aku wis bayangke hasile koyo web kae lho Rud... iki wis arep nggawe tulisan percobaan hihihi - nek pas lego & mood sih....

sbg contoh wae, mungkin tak pilih mr. agus kamso kae sing iso lucu - n asline yo wis lucu bangeeeeetttttt.
dadine ngko ben wong ono artikele, lucu2an wae koyo asterix obelix lah opo plesetan liyane, tapi sebagian datane cen bener, meski sebagian fiksi...

lha koyo ngene cocoke nggo blog ngaranku hihihi...neng yo mbuh...

wis ngko nek wis dadi tak kirimi Very Happy

Halo Mbang,

yo aku wis pindah ng Cipanas yang cidingin, saking ademe hahaha lumayan irit adus.

kapan dolan mrene? jare yoyo & mr. Kamso tertarik tertirahan mrene lho... jal telpono cah 2 kuwi.


soal blog kari klik wae...wis durung? hahahaah
avatar
Admin
Admin

Jumlah posting : 36
Join date : 07.02.10
Age : 47
Lokasi : Temanggung, Indonesia

Lihat profil user http://copral.forumotion.com

Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik